Regulamin

Sklep Armatura Retro jest operowany przez firmę Ewiza, Jan Toczyski z siedzibą w Gdyni, ul. Tetmajera 60. Firma została założona w 2006 roku i jest wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej miasta Gdynia pod numerem 74817. Firma posiada numer REGON: 140713415 oraz numer NIP: 586-196-36-59. Firma Ewiza, Jan Toczyski jest właścicielem sklepu Armatura Retro oraz wszystkich zawartych w nim treści i materiałów.

Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy Armatura Retro działający pod adresem www.armaturaretro.pl
 

Umowa

1. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Kupującym, a sklepem internetowym Armatura Retro - zwanym dalej Sprzedającym. Zamówienia można składać przez całą dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od następnego dnia roboczego.

2. Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu lub poprzez pocztę mailową. Wszelkie pytania także należy kierować na podany adres email.

3. Potwierdzenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie kupującemu wraz z przesyłką potwierdzenia zamówienia.

4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Zamówienie i zakup

5. Ceny oferowanych artykułów znajdujące się na stronie galerii są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Na stronie podane są zarówno ceny netto jak i brutto. Cena na karcie produktu nie uwzględnia kosztów wysyłki, które wyliczane są według wagi towarów w koszyku klienta podczas ustalania szczegółów transakcji. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

6. Do realizacji zamówienia koniecznie jest podanie danych kontaktowych oraz adresu dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto, telefon, e-mail). 

7. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych - Sprzedający spróbuje skontaktować się poprzez email bądź telefonicznie z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży.

8. Złożone zamówienie przez Kupującego potwierdzane jest przez sprzedającego drogą mailową z podaniem szczegółów dotyczących uregulowania płatności za zamówienie.

9. W tytule przelewu za zamówienie, należy wpisać koniecznie odpowiedni NUMER ZAMÓWIENIA, który podajemy w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

10. W przypadku braku kontaktu i wpłaty za złożone zamówienie, po upływie 10 dni od daty jego złożenia, sklep Armatura Retro automatyczne usunie takie zamówienie z bazy sklepu.

11. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje:
a) w przypadku płatności kartą kredytową bądź przez jeden z dostępnych na stronie systemów płatności – po potwierdzeniu płatności przez system płatności PayU (płatności.pl) lub Paypal.
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – po stwierdzeniu środków na koncie bankowym.

12. Przyjęcie zamówienia do realizacji i data wysyłki zostaną potwierdzone drogą mailową, nie później niż dwa dni robocze po potwierdzeniu płatności. W przypadku wydłużenia tego terminu, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym w celu uzgodnienia szczegółów zamówienia.

13. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.
W przypadku braku zamówionego artykułu w magazynie Kupujący zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie.

14. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo anulowania lub zmiany zamówienia. Kupujący może wyrazić chęć realizacji zamówienia przez Sprzedającego w terminie późniejszym niezbędnym np. do sprowadzenia artykułu do galerii.

Dostawa

15. Zamówione przedmioty są dostarczane Kupującemu zgodnie z wybranym przez Kupującego i określonym w zamówieniu sposobem dostawy towaru. Do zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które ponosi Kupujący.

16. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 21 dni roboczych.
Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do chwili wysłania zamówionych przedmiotów.

17. Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji plus przewidywany czas dostawy.
a) Przesyłki na terenie Polski dostarczane za pośrednictwem kuriera UPS. Czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze.
b) W przypadku odbioru osobistego, istotne jest umówienie terminu odbioru. 

18. Kupujący może odmówić odbioru przesyłki jedynie w przypadku, kiedy przesyłka została dostarczona w stanie uszkodzonym, wskazującym na uszkodzenie zawartości.

19. Stawki dostawy obowiązują tylko na terenie Polski. Dostawa do innego kraju ustalona jest na podstawie kraju dostawy.

20. Sklep zastrzega sobie prawo usuwania i wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego. 

21. Dane Kupującego są chronione poprzez Politykę prywatności.

Gwarancja, zwrot i zamiana

22. Gwarancja

Produkty w naszym sklepie objęte są trzyletnią gwarancją (gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych działaniami użytkowników). W przypadku zwrotu gwarancyjnego produkt jest wymieniany na taki sam, bądź w przypadku braku magazynowego lub braku możliwości sciągnięcia od producenta zwracane są pieniądze w pełnej kwocie zakupu. Towary uszkodzone podczas transportu można reklamować wyłącznie w obecności kuriera (prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera).

Zwrot

23. Zwrot

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować naszą firmę: Ewiza, Jan Toczyski ul. Jana Styki 12/3, 03-928 Warszawa; email: sklep@armaturaretro.pl , tel.: 0 794-362-705, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej . Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną)

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem



Ewentualne zwroty prosimy wysyłac na adres:

Armaturaretro
ul. Jana Styki 12/3,
03-928 Warszawa